mrgizmo.blogg.se

En extra bra dag

Publicerad 2013-12-04 09:46:28 i Allmänt,

Ut till stallet och Gizmo direkt efter jobbet. MIa och jag tog först en tur tillsammans och nu är det verkligen mörkt även när man rider iväg. Det är skönt med sällskap om det skulle hända något tex med pannlampan mitt ute i skogen. Tillbaka i stallet var Caroline på väg ut med Quick så Gizmo och jag hängde med på deras runda också. Det är en av de härligaste sakerna med att ha egen häst att man gör precis som man vill, hoppas att jag aldrig "vänjer mig" vid det! Gizmo känns så fin, pigg och glad. Vi har räknat på hans foderstat och det känns som han är rätt så nöjd med mängden.
 
// Maria 
 
 
En stunds v'äntan på tur nummer 2
Suddig mobilbild, men oj vad bra pannlampan är (när allt funkar).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela