mrgizmo.blogg.se

Hästhelg

Publicerad 2013-10-28 13:57:20 i Allmänt,

I lördags var Julias kompis Fanny med igen och Mia lånade ut sin Obelix till henne så att de båda kunde rida samtidigt. Det var jätteroligt att titta på och både hästarna och tjejerna var superduktiga. Fanny fick också rida Gizmo och jag tror att hon tyckte att det var lite annorlunda att rida araber jämfört med ponnyerna på ridskolan.
 
I söndags var vi också ute hos Gizmo och först tog jag en tur ut i skogen tillsammans med Mia och sedan red Julia en liten stund på ridbanan och tränade på liknanade saker som tidigare i veckan. Patrik fick också en stund med Gizmo och de busade lite. 
 
// Maria 
 
Fanny & Obelix
 
Julia & Gizmo
 
 
Åh dags för mellis, hallå vänta på mig säger Gizmo!
 
 

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2013-10-29 08:09:54

Fiina hästarna!!

Svar: Ja man blir tokig vad fina dom är! ;-D Ha-ha! Fina hästarna!
Mr Gizmo

Postat av: fanny

Publicerad 2013-10-30 20:02:17

haha skoja inte!! xD sjukt stor skillnad, sjukt stor storlek också för den delen :P men gizmo var faktiskt mest ovant att rida. kanske för att jag satt på en så stor och stadig häst innan så att han sedan kändes liten och ostadig, men obelix var det mest att gasa på, medan gizmo verkligen var annorlunda! tack sååå för jag fick rida dom, var jättekul och även nyttigt att testa annat än ridskolans hästar! och lite småkär i obelix blev jag också :3

Svar: Kom gärna med igen någon dag!
Mr Gizmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela