mrgizmo.blogg.se

Och så var det söndag

Publicerad 2014-08-24 16:57:40 i Allmänt,

Patrik säger att jag har blivit jättekonstig och att det är Gizzes fel. Förut, alltså innan vi var med häst kallades jag hemma för sovmonstret eller ugglan och barnen var på riktigt rädda för att väcka mig när det var helg. Men nu behöver jag ALDRIG ställa klockan när jag ska till stallet. Ärligt talat trodde jag nog att det skulle lugna sig efter något halvår eller så men nej då och imorse var inget undantag. Jag smög iväg och var i stallet innan hästarna som står inne på nätterna hunnit ut i hagarna. 
Bea ville följa med så nu kunde jag visa henne vägen till den berömda galoppslingan. Det är verkligen superunderlag och vi red den en gång fram och tillbaka men nästa gång ska jag se om det inte går att få till en slinga på något vis. Vi var ute ca 3 1/2 timme och min Garmin protesterade och slog av sig innan vi var hemma.
Härlig dag och det bästa är att i morgon är en till ny häst-dag, tjoho!!!
 
Skyltar markerar ridslingan, så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela