mrgizmo.blogg.se

Sköna dagar

Publicerad 2014-08-10 10:33:46 i Allmänt,

Gizmo fick vila tassarna lite efter skoningen i veckan. Efter det har vi hunnit med att löshoppa och han har fått hjälpa mig med att röja upp den braiga slingan vi har bakom hagarna. Jag med sekatör och han efter ätandes det jag missat, duktiga Gizze!
Igår var det dags för Vasaritten som gick att följa både på Equipe online och Facebook. Det verkade ha varit en härlig dag och det gick jättebra för alla hästkompisar som deltog. Nästa år vill jag nog vara med med Gizmo.
Igår var Julia ute med sin kompis Fanny och idag kommer min kompis Sanne så får vi se vad vi hittar på. 
 
Från igår:
 
 
Julia & Gizmo
 
Fanny & Gizmo

Kommentarer

Postat av: sanne

Publicerad 2014-08-10 19:42:57

Tack Maria och Gizmo
Ni var suveräna när jag red.

Svar: Det är bara att komma och hälsa på oss när du vill igen!
Mr Gizmo

Postat av: mormor och morfar

Publicerad 2014-08-10 22:09:29

Hoppla Kalle eller är det Gizmo
som tar jättesats för att komma över.
Duktig Gizze!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela