mrgizmo.blogg.se

Lördag

Publicerad 2014-05-24 16:51:58 i Allmänt,

Idag villle jag prova med sadel, en dryg vecka efter att Gizmo blev biten,  det har läkt så mycket snabbare än jag trodde var möjligt. Julia red först barbacka en sväng och det såg galet mysigt ut. 
Jag hade med mig en sekatör då det finns en fin slinga i skogen på samma sida om vägen men den är lite för igenväxt på några ställen. Beatrice förllje med och Julia fortsatte att rida på Gizmo och jag gick först och klippte. Vi blev galet myggbitna men stigen går nu att ta sig fram på och slutar högst upp mot vägen, där kan man välja att vända tillbaka eller gå rakt nerför det gamla sandtaget.
Gizmo fick sig en heltvätt när vi kom tillbaka vilket han förhoppningsvis tyckte var skönt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela