mrgizmo.blogg.se

Vi trivs!

Publicerad 2014-05-03 19:38:39 i Allmänt,

Vi tog med Patriks föräldrar så de fick se hur Gizmo har det. Och vi som älskar att fika har turen att granne med stallet ligger ett cafe´ som precis har öppnat i helgen för säsongen så det passade fint att testa när dom var med ut. Det var inte tillräcklligt varmt att sitta ute i trädgården men det var hur fint som helst att sitta inomhus och riktigt gott fika hade dom. 
Jag red ut en sväng och både Gizmo och jag tyckte att det var spännande. Här finns något att titta på hela tiden för Gizmo och när vi red förbi ett hus med en självgående gräsklippare då var det kanske lite för spännande. Vi testade också en fin klätterbacke som ligger alldeles intill.
Julia red en stund efter mig på ridbanan.
 
Klistund (foto: Beatrice Teleki)
Asknäs gårds cafe´
 

Kommentarer

Postat av: mormor och morfar

Publicerad 2014-05-07 21:48:15

Hej Gizze!

När kommer bilderna på din nya box?
Vi är lite nyfikna på hur du bor.
Som vanligt fina Gizze med söta tjejer.

Svar: bilder kommer senare
Mr Gizmo

Postat av: Madde Gizmos första ägare

Publicerad 2014-05-15 21:09:55

Hejsan vill bara skriva att Gizze har blivit så himla fin tror aldrig han varit finare än vad han är nu. Krama honom från mig <3 ha det så bra och jag önskar er många fina år tillsammans och jag är så glad för att han kom till er. Mvh Madde

Svar: Hej Madde! vad roligt att höra av dig. Ja han är en så otroligt fin och vänlig häst. Han har nyligen flyttat ut till Ekerö strax utanför Stockholm och du är så välkommen att hälsa på honom om du har vägarna förbi.
Mr Gizmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela