mrgizmo.blogg.se

Hästat oss

Publicerad 2015-07-06 11:52:38 i Allmänt,

Vilken helg, vilken väder! I lördags var Julia och jag riktigt länge i stallet. Först red Julia och jag hängde med och efteråt pysslade vi om Gizmo ordentligt. Malin och Jesper som har stallet och bor där hade bjudit alla i stallet på middag och det var verkligen supertrevligt. Det var en sån där sommarkväll som det bara är några få varje sommar. Vi satt på deras uteplats och de hade lagat jättegod mat, vi spelade boule och ett par gånger var vi "tvungna" att gå och hälsa på Gizmo i hagen. 
I söndags åkte Julia upp med ett par kompisar till mina föräldrar i Dalarna och jag fick med mig Patrik till stallet. Nu fick han hänga med Gizmo och mig i skogen. Jag hade på mig alldeles för mycket kläder som skydd mot myggen men det fläktade och de häll sig borta, varmt och skönt var det i alla fall.
Känns som Gizmo är sitt vanliga igen men vi tar det försiktigt och hoppaas att kiropraktorn hittade det som var fel.
 
 
Bästa killen
Magisk lördagkväll
Gizmo var ovanligt kelig
 
Skönt att inte behöva frysa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela