mrgizmo.blogg.se

Sällskap igen

Publicerad 2015-09-23 12:46:08 i Allmänt,

I måndags när jag kom till stallet var Eleonor där och vi bestämde att rida ut tillsammans. Jag har verkligen saknat sällskap och vi var ute i dryga 2 timmar. Vi tog oss bort till det största sandtaget och ett par av mina favvobackar. Hästarna blev pigga och taggade båda två och på tillbakavägen skrittade Gizmo rekordfort. I och för sig var klockan långt över middagstid och där tror jag han har stenkoll. 
John kommer om mindre än 2 veckor så idag blir det först och främst träning i ridhuset.
I somras när Gizmo hade regnskållor fick jag låna en flaska av Malin som har stallet. Hon hade köpt det egentligen för att hon ville ha till sin hästs man och svans som växte dåligt. men det skulle också vara bra mot just regnskållor. Jag är ofta väldigt skeptiskt till de mesta av alla medel som säljs men de här är helt otroligt. Rekommenderas starkt!!!! 
 
Gizmo igår med Julia
Här är flaskan, Shapley´s MTG plus, den aktiva substansen är enbärsolja.

Kommentarer

Postat av: Irene

Publicerad 2015-09-24 15:38:00

Intressant med flaskan. Skulle vilja prova den eftersom Ninni kliar sig lite i manen. Vart får man tag i den?
/Irene

Svar: De verkar finnas en återförsäljare i Sverige och det är Highridge.se, inte så billig men galet dryg.
Mr Gizmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela