mrgizmo.blogg.se

Blandat

Publicerad 2016-07-30 17:20:54 i Allmänt,

Eftersom vi hade problem med lastningen förra året så vill jag verkligen att det ska gå lätt och att Gizmo är helt trygg med transporten,. Nu när vi har en egen är det lättare att träna och idag följde Patrik med Julia och mig till stallet. Nu går han in på en gång, backar inte alls mot bakbommen och vi åkte även en sväng. VI lastade ur och in en gång till och han är helt lugn och jag kan backa ut ett steg i taget. Det känns så himla bra men nu måste jag lära mig backa och vända med släp och som nästa steg själv kunna skicka in honom så jag kan lasta helt själv.
Efteråt tog vi en promenad till ICA och handlade glass till oss människor och banan till Gizmo. Känns som han trivs när vi är flera som pysslar om honom och berättar att han är världens duktigaste häst!
Frukt-och glasspaus
Pigg & fin kille
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela