mrgizmo.blogg.se

Tillbaka

Publicerad 2016-07-28 00:12:29 i Allmänt,

Familjen har varit i Italien 2 veckor och är nu hemma igen. Allt har varit toppen men som jag har längtat efter Gizmo. Julias kompis Fanny har tagit hand om honom på bästa sätt när vi varit borta så det känns jättebra. I morse var Gizmo och jag på en längre runda med arabsällskap och efter middagen åkte Patrik och jag ut och lasttränade.
Första veckan var vi Levanto och bodde på ett mysigt pensionat mitt i staden....
 
---med en fin innergård. Vi hade kök i vår lägenhet och åt ofta ute på gården.
Grönsaker fanns om man ville plocka
Grinden ut mot gatan.
En dag gjorde vi en heldagsutflykt till alla 5 byar i Cinque Terre
 
Min favvo Vernazza, lite som på reklamen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela