mrgizmo.blogg.se

Gamla minnen

Publicerad 2016-05-17 10:00:27 i Allmänt,

Satt och drömde mig bort bland alla miljarders hästbilder och hittade bl.a. foton från 2012, året innan vi fick Gizmo. Jag var medryttare hos Irene Friederich och älskade hennes fina fuxarab Dariim över allt annat. Vi var båda på kurs på Täby Galopp och kursen innehöll teori som hölls av Madeleine Fridlund, att rida på "plasthästen" och förstås att prova på att rida ett lopp. Irene hade tagit med Dariim och jag fick rida honom (tack Irene, det var bland det roligaste jag gjort) för fullt tillsammans med 5-6 andra och oj så roligt det var. Jag skulle verkligen vilja åka dit med Gizmo någon gång.
Här syns Dariim och även Karin Gaddes Portello som Sabina red.
Glada och leriga, fina Dariim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela