mrgizmo.blogg.se

Många timmar i stallet

Publicerad 2016-09-26 10:40:52 i Allmänt,

En suverän helg är slut men bara timmar kvar tills jag åker till stallet. I fredags åkte Julia och jag till Hogsta och handlade lite kläder och tittade på en uppvisning med Isabeau och Listo. Listo är Gizmos gamla hagkompis och det var så kul att träffa både honom och hans matte. I lördags red Julia på ridbanan och igår hade jag sällskap och vi var ute 3 timmar och hängde en del i det stora sandtaget. Båda hästarna var jättepigga och taggade och Gizmo känns 100% bra efter att kiropraktorn var här. På eftermiddagen kom en kompis förbi, Isabel som ska rida och pyssla med Gizmo på fredagar så vi kan ha en "hästfri" dag i veckan. 
Fina Listo visade hur Reining går till
Suddig bild från igår

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-10-14 22:43:30

Åh jag fick vara med i Bloggen ☺️ Vad kul, nu ska jag följa er. // Isse

Svar: Såklart du måste vara med!
Mr Gizmo

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela