mrgizmo.blogg.se

Ofrivillig människovila

Publicerad 2017-02-08 13:07:24 i Allmänt,

I söndags när jag skulle hoppa upp på Gizmo från en sten halkade jag och på något sätt fastnade foten och benet vred sig och mitt knä hoppade ur led. Jag skrek rakt ut för det gjorde så galet ont men som tur var hoppade det tillbaka. Det var också tur att jag hade sällskap med Maria som tog Gizmo eftersom jag släppte honom. 
I efterhand kanske inte så klokt men det var ju söndag och allt och jag ville så gärna rida så jag kravlade upp och det blev en 2 timmars skrittrunda ändå.
Röntgen i måndags visade inga skelettskador och idag känns det mycket bättre så imorgon ska jag försöka hoppa in på kryckor till jobbet  och till helgen får det förhoppningsvis bli ridning igen.
 
 
 
Har sagt tidigare att i princip allt som har med häst att göra finns på Ekerö. Var och hämtade en sadelgjord som fått ny kardborre, ett företag som lagar det flesta hästsaker. Observera dessa fantastiska täckeshängare, vill ha!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela