mrgizmo.blogg.se

Flygtur

Publicerad 2017-05-05 14:25:55 i Allmänt,

Har börjat med att trava lite längre för att stärka upp mitt knä. Fortfarande orkar jag inte riktigt hålla 100% jämnt utan har vikten en aning till höger. Så igår ändrade jag lite på hur jag normalt sitter och tänkte just att vad vingligt det känns. Precis då skuttar Gizmo till för något och känslan var att jag kunde lika gärna ha stått upp med fötterna på sadeln eller som när man var liten och inte hade någon som helst balans att parera med. Jag gjorde en flygtur och i luften han jag tänka att hålla upp det onda benet. Blev en av de bästa avramlingar någonsin faktiskt, så mjukt, och idag känner jag mig starkare än någonsin i mitt knä så ser fram emot att öka på traven i helgen. 
 
Bästa bästa Gizmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela