mrgizmo.blogg.se

Hästplaner för vår och sommar

Publicerad 2019-03-10 20:10:52 i Allmänt,

Vi har många planer för den hästiga delen nu till vår och även i sommar. Julia kommer vara med i Rastaborgs klubblag i dressyr där första start är i mitten på april om iinga fler utbrott av virus kommer förstås. I slutet av april är det Lovisedalsritten och då är planen att Julia strartar tillsammans med Maria och Jenny, jätteroligt! John Ricketts kommer 2 dagar i mitten av april där vi är med.
 
Maria och jag har hört oss för angående sommarbete och troligtvis blir det i Nyckelby där vi stod innan så det är samma fina ridvägar som nu. Vi har också bokat 5 dagar i Tiveden för Maria och mig från slutet av juni så det blir sommarbete diekt efter att vi kommer därifrån. 
Restena av tiden kommer vara fullbokat med kart-tävlingar/ helger för Kalle med start första helgen i maj.
En favvobild från en av dom lyckligaste dagarna i mitt liv, när vi hämtade Gizmo! Precis innan vi ska lasta honom, jag är så glad och samtidigt nervös för att han inte ska gå in i transporten
För en gångs skull var Julia och jag på något ohästigt tillsammmans. Middag på Bananas....
....och Mia Skäringer på Globen
BIld från Pia (som har stallet)  en morgon nu i veckan. Alla hästar får frukost och på med sina utetäcken, då vill Gizmo vila en stund, närru Pia säger han, du får ta ut de andra först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela